Specifika marketingu v bankovním sektoru

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Specifika marketingu v bankovním sektoru

Show full item record

No preview available
Title: Specifika marketingu v bankovním sektoru
Author: Václavíková, Dita
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Předkládaná práce si klade za cíl ověřit hypotézu o existenci výrazných odlišností v aplikaci marketingových postupů v bankovním sektoru, v oblasti nefinančních služeb a v oblasti prodeje hmotných produktů. Informační základnou pro verifikaci výše uvedených předpokladů jsou fakta vyplývající z provedených analýz marketingové komunikace vybraných bankovních domů a ze srovnání konkrétních příkladů komunikační strategie z oblasti finančních služeb, ostatních služeb a produktů. V úvodu práce je zmapována současná situace v bankovním sektoru v ČR od počátku devadesátých let až po současnost. Na základě provedených srovnání definuje rozdíly mezi marketingem produktu, služeb a bankovních služeb, kdy se opírá zejména o aplikaci jednotlivých součástí marketingového mixu do praxe. Tento faktor přináší styčný bod mezi teorií a praxí. Závěrem je vysloveno potvrzení předkládané hypotézy a předloženy návrhy opatření vedoucích k vyšší účinnosti marketingové komunikace v bankovním sektoru. Uvedených výsledků bylo dosaženo za pomoci analyticko-syntetických metod. Použité informační zdroje mají primární i sekundární charakter.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35488
Date: 2005-02-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 06.05.2007
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 592


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account