Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Rachunek, Petr
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:33Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:33Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35493
dc.description.abstract Bakalářská práce se snaží postihnout výseč z příprav, kterou musí každá firma chystající se na veletrh či výstavu podstoupit. Jde o výseč týkající se rozhodovacího procesu, za kterým se skrývá několik analýz, vycházejících ze stanovení faktorů respektive kritérií, jež jsou pro tu kterou firmu důležitá. Snažil jsem se v této práci zmapovat tato kritéria a přispět tak svým malým dílem k úspěšnému zvládnutí procesu, na jehož konci bude logické rozhodnutí opřené o firemní cíle, fakta a možnosti té které firmy.
dc.format 47 s.
dc.format.extent 1051136
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject veletrh cs
dc.subject vystavovatel cs
dc.subject příprava cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject tradefair en
dc.subject exhibitor en
dc.subject preparation en
dc.subject determination process en
dc.title Faktory rozhodování vystavovatele o účasti na veletrhu
dc.title.alternative Factors of decision exhibitor about participation at trdafair
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2005-06-01
dc.description.abstract-translated Barchelor´s work tries to affect a small sector from preparation which every firm, that is preparing to visit a trade fair or exhibition, must undergo. It is a sector concerning to determination process after which a several analyses outgoing from dedicated factors-criterias are hidden which are important for a firm. I was trying to chart these criterias and help by my small writing for a succesfull process making at its end will be a logical decision leant on a firm goals, facts and possibilities of dedicated firm
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 597
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2005-05-06


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account