Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kamenár, Daniel
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:30:46Z
dc.date.available 2016-06-06T08:30:46Z
dc.date.issued 2005-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35593
dc.description.abstract Ve své práci se v teoretické části zabývám teoretickými východisky, metodologií, technikami a samotným procesem marketingového výzkumu. V praktické části popisuji a analyzuji marketingový výzkum provedený v roce 2003 mezi distributory a importéry a návštěvníky mezinárodního veletrhu s vínem a destiláty London International Wine and Spirits Fair.
dc.format 55 s., 40 s. příloh
dc.format.extent 522615
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject analýza cs
dc.subject veletrh cs
dc.subject víno cs
dc.subject Anglie cs
dc.subject Marketing Research en
dc.subject Analyses en
dc.subject Fair en
dc.subject Vine en
dc.subject England en
dc.title Marketingový výzkum na London International Wine and Spirits Fair a jeho hodnocení 2005
dc.title.alternative Marketing Research At London International Wine And Spirits Fair And Its Evaluation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2005-05-31
dc.description.abstract-translated The theoretical part of my Bachelor thesis discusses theoretical way out, methodology, technology and the process of marketing research. The practical part describes and analyses the marketing research among distributors, importers and visitors at London International Wine and Spirits Fair in 2003.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 737
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account