Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vitková, Romana
dc.contributor.author Kolář, Ivo
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:14Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35824
dc.description.abstract Projektové řešení marketingových komunikací ve společnosti Technické služby Zlín, s. r. o. si klade za cíl zvýšit podíl vytříděných složek komunálního odpadu. Snaží se využít stávajících komunikačních kanálů, které zdokonaluje a nastínit vytvoření nových komunikačních kanálů, které pozitivně ovlivní podíl vytříděných složek a zároveň co nejmíň zatíží rozpočet společnosti. Výsledky tohoto projektu budou do kvantifikovatelné. Bude tedy možno zjistit jaký měla jeho realizace přínos z hlediska navýšení množství vytříděných složek a na druhou stranu bude vyčíslitelná částka, která bude do projektu vložena.
dc.format 89 s., 15 s. obr. příloh
dc.format.extent 3090201
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject odpadové hospodářství cs
dc.subject Technické služby Zlín cs
dc.subject s. r. o. cs
dc.subject tříděný odpad cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Waste Management en
dc.subject Technické služby Zlín en
dc.subject s. r. o. en
dc.subject Sorted out Waste en
dc.title Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.
dc.title.alternative The Marketing Communication Project in the Waste Management Area as a Tool for building up the Proportion of the sorted out Components out of the Municipal Waste in Technické služby Zlín, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The goal of the project solution of marketing communication in Technické služby Zlín, s. r. o. is to increase the sorted out components out of the mu-nicipal waste. The project takes an advantage of the current communication channels, improves them and sets up the new communication channels. Those will positively influence the sorted out components. The project tasks the budget of the company as few as possible. The results of the project will be quantifiable. The benefit in sorted out components will be clear. On the other hand will be also clear the invested sum.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1001
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account