Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení marketingového mixu firmy Agrovýkup a.s., Moravské Budějovice
Author: Konvalinová, Iva
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingového mixu v zemědělské společnosti Agrovýkup, Moravské Budějovice. Na základě poznatků z teorie se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Agrovýkup a návrhem projektu. Byla zde představena firma a zanalyzovány jednotlivé části marketingového mixu. Pomocí analýzy SWOT, Porterova modelu 5 sil a průzkumu produkce byly zjištěny důležité informace, které přispěly k lepší formulaci návrhů a doporučení pro firmu. Prostřednictvím zhodnocení marketingového mixu firmy Agrovýkup byly podány návrhy a doporučení na jeho zdokonalení. Byl navržen projekt s cílem zlepšit současný marketingový mix ve firmě a vyhodnocení přínosů projektu z hlediska jeho praktické realizovatelnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35826
Date: 2005-03-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1003


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account