Marketingový plán společnosti Errea pro český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti Errea pro český trh

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán společnosti Errea pro český trh
Author: Králová, Eva
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem práce je vypracovat marketingový plán, podle kterého bude zavedena značka Erre\'a na český trh. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o marketingovém plánování z dostupných literárních zdrojů. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se sestavení marketingového plánu značky Erre\'a pro Českou republiku. Nejprve je provedena analýza současného stavu, jsou stanoveny cíle marketingového plánu, sestavena marketingová strategie, navrženy akční plány, rozpočet nákladů a na závěr návrh kontroly provádění celého plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/35829
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1006


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account