Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Nováková, Markéta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:16Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:16Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35846
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti „ZON'' spol. s r.o. na trhu. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vyhledávání a uspořádání teoretických poznatků souvisejících s daným tématem, to znamená charakteristika jednotlivých nástrojů marketingové komunikace, komunikačního procesu, realizace marketingové komunikace, plánu marketingového výzkumu a projektu marketingové komunikace. Obsahem analytické části je analýza marketingové komunikace „ZON'' spol. s r.o. a analýza názorů veřejnosti na nealkoholický nápoj Cimo. Stanovení cílů v projektové části je dosaženo navrženými komunikačními nástroji, účinnost těchto nástrojů je následně měřena dle navržených možností měření účinnosti.
dc.format 89 s., 29 s. příloh
dc.format.extent 2604334
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject "ZON" spol. s r.o cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject project en
dc.subject "ZON" spol. s r.o en
dc.title Projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení výrobku Cimo společnosti "ZON" spol. s r.o. na trhu
dc.title.alternative Proposed marketing communication strategies for "ZON" s r.o. to improve the market positioning of it´s Cimo product
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Medek, Michal
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated The object of my diploma work is to draw up a project of marketing communication for betterment of the position of Cimo, a product of „ZON'' spol. s r.o., on the market. The theoretic part is focused on retrieval and systemization of the theoretic knowledge related to the given topic. It means characteristic of constituent instruments of marketing communication, communication process, and the realization of marketing communication, a plan of marketing research and a project of marketing communication. The conent of the analytical part is an analysis of the marketing communication of the company „ZON'' spol. s r.o. and an analysis of the public opinion about the nonalcoholic drink Cimo. The determinations of the targets in the project are met by suggested communication instruments. Effectiveness of these instruments is measured in accordance with the suggested ways of the effectiveness.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1024
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account