Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Báťková, Šárka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:31:21Z
dc.date.available 2016-06-06T08:31:21Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/35889
dc.description.abstract První část této diplomové práce je zpracována na základě literárního průzkumu z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku. Analytická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Panav, a.s. Senice na Hané a na podrobnou analýzu vykonávaných aktivit v oblasti marketingové komunikace. V projektové části jsem uvedla vlastní doporučení a návrhy ke zlepšení současného stavu. Zaměřila jsem se zejména na problematické oblasti marketingové komunikace společnosti. Projekt rovněž obsahuje analýzu přínosů a rizik, nákladovou analýzu a navrhuje možné způsoby vyhodnocování účinnosti jednotlivých nástrojů komunikace.
dc.format 74 s., 5 s. obr. příloh
dc.format.extent 713024
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject komunikační proces cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject společnost cs
dc.subject projekt cs
dc.subject přínosy cs
dc.subject rizika cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject marketing en
dc.subject communication en
dc.subject communication proces en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal sale en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sponsoring en
dc.subject competitiveness en
dc.subject company en
dc.subject project en
dc.subject contributions en
dc.subject risks en
dc.subject cost analysis en
dc.title Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Panav, a.s.
dc.title.alternative Project of utilization marketing communication to increase competitiveness company Panav, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2005-06-06
dc.description.abstract-translated The first part of this diploma work is made on the base of literary reconnaissance that was dealing with marketing communication and competitiveness. The analytical part is target on description company Panav Senice na Hane and also detailed analysis of current situation of marketing communication. In project part of this work I recommended possibilities to improvement contemporaneous condition. I target on problematical part of marketing communication in company. The project also contain analysis of contribution and risk, cost analysis and recommended possible evaluation of efficiency marketing communication.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1070
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account