Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového mixu ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
Author: Červenková, Lenka
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu, proto jsou v první části práce zpracovány teoretické podklady, které jsou zaměřeny na oblast marketingu z důrazem na podrobnější výklad jednotlivých nástrojů marketingového mixu, tj. výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Ve druhé - praktické části je nejprve analyzován současný sortiment firmy SOLAR-TECHNIK s.r.o., pro vytvoření určité představy o nabídce a širokém zaměření firmy. Dále je již pozornost věnována pouze jediné výrobkové řadě - horizontálním žaluziím. U níž jsou postupně analyzovány jednotlivé nástroje marketingového mixu a zhodnocen jejich současný stav. Na základě provedené analýzy jsou vymezeny přednosti a nedostatky, návrhy a doporučení pro efektivnější využití nástrojů marketingového mixu horizontálních žaluzií ve firmě SOLAR-TECHNIK s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3618
Date: 2007-05-18
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2017
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 6725


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
červenková_2007_bp.pdfBlocked 1.315Mb PDF View/Open
červenková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
červenková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account