Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Stiller, Martin
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:07Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:07Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36285
dc.description.abstract Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit takový marketingový plán pro cestovní kancelář Turistika a Hory s.r.o., který by zavedl její potencionální klienty na Island, kde by mohli navštívit ta nejatraktivnější místa této fantastické ostrovní země na severu Evropy. Vytvoření požadovaného projektu předchází teoretická část, ve které jsou zhodnoceny literární prameny marketingového plánu a marketingu cestovního ruchu. V praktické části jsem pak učinil komplexní situační analýzu, tedy analýzu prostředí, konkurence, potencionálních klientů atd. Na základě výsledků analýzy jsem následně vytvořil nový produkt - zájezd na Island včetně přehledného chronologického itineráře a programového plánu jednotlivých dní. V poslední kapitole jsem se pokusil navrhnout několik doporučení, jak podpořit propagaci a prodej tohoto nového produktu cestovní kanceláře Turistika a Hory, pro kterou je projekt zpracováván.
dc.format 125
dc.format.extent 3364317
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové plánování cs
dc.subject Marketing cestovního ruchu cs
dc.subject Tvorba nového zájezdu cs
dc.subject Itinerář zájezdu na Island cs
dc.subject Podpora prodeje cs
dc.subject Marketing planning en
dc.subject Tourism marketing en
dc.subject New trip creation en
dc.subject Iceland trip itinerary en
dc.subject Sales promotion en
dc.title Projekt marketingového plánu nového zájezdu CK Turistika a Hory na Island
dc.title.alternative Project of marketing plan for new tour to Iceland for Travel agency Turistika a Hory
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gavlovský, Emil
dc.date.accepted 2005-06-07
dc.description.abstract-translated The objective of my thesis is to create a project for the travel agency Turistika a Hory s.r.o., which will take the potential clients to Iceland, where they can visit the most attractive places of this fantastic island country on the north of Europe. The theoretical part precedes the marketing project and assesses the literary sources of marketing planning and tourism marketing. The practical part consists of a complex situation analysis containing the analysis of tourism industry, competition, potential clients etc. Based on the results of the analysis, I have designed a new product – a trip to Iceland including the well-arranged chronological itinerary and the agenda for each day. In the last chapter, I propose some recommendations for sales promotion of this new product of the travel agency Turistika a Hory.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1554
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account