Analýza podnikové kultury ve firmě S.O.K. stavební, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza podnikové kultury ve firmě S.O.K. stavební, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Šmerdová, Lenka
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:12Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:12Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36326
dc.description.abstract Podniková kultura je pojem, který začíná být v posledních letech velmi aktuální i v České republice. Představuje normy, hodnoty a postoje, které jsou sdíleny všemi zaměstnanci firmy a pro každý podnik je kultura něčím zcela jedinečným. Kultura firmy hraje klíčovou roli při uskutečňování poslání a strategie společnosti. Zahraniční společnosti, které pronikají na český trh, již mají vytvořenou silnou podnikovou kulturu, avšak hodně českých společností pokládá věnování se této problematice za ztrátu času a peněz. Ráda bych touto bakalářskou prací ukázala, že problému podnikové kultury se české firmy nemusejí bát a že podniková kultura má své místo také v českých společnostech.
dc.format 62 s., 10 s. příloh
dc.format.extent 395846
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Kultura cs
dc.subject podniková kultura cs
dc.subject podniková identita cs
dc.subject Culture en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate identity en
dc.title Analýza podnikové kultury ve firmě S.O.K. stavební, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Corporate Culture of S. O. K. stavební, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated A corporate culture is an idea, which is becoming very actual in Czech Republic. A Corporate Culture means standards, values, bearings, which share all employees and is totally unique for every corporation. A Corporate culture has important role in realization of mission and strategy of a company. A foreign companies, which are penetrating in a Czech market, has a strong corporate culture, however so much Czech companies consider corporate culture to be waste of time and money. In this bachelor thesis I would like to show that Czech companies couldn’t be afraid of a corporate culture, because it has it’s place in a Czech companies.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1602
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account