Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Ciprysová, Gabriela
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:20Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36390
dc.description.abstract Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím prvky tvořící hodnotu v hodnotovém řetězci podniků.
dc.format 53 s., 6 s. obr. příloh.
dc.format.extent 1110919
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject bakalářská práce cs
dc.subject spotřebitelská přidaná hodnota cs
dc.subject uspokojení zákazníka cs
dc.subject hodnotový řetězec cs
dc.subject bachelor thesis en
dc.subject customer added value en
dc.subject satisfaction of customer en
dc.subject value chain en
dc.title Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s.r.o., Břeclav
dc.title.alternative Analysis of added value for customer in food-processing plant Racio, s.r.o., Břeclav
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vitková, Romana
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis introduces customer added value that customers assign to products and services that influences their purchase behaviour. Knowledge of this value brings new information to companies and influences their ability to competition by higher satisfaction of needs and demands of customers. The analysis of customer added value becomes modern marketing tool to reveal elements that create value in value chain of companies.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1676
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account