Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Author: Hořínek, Lukáš
Advisor: Vašková, Jana
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží. V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu. Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu. V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím.
URI: http://hdl.handle.net/10563/364
Date: 2005-12-09
Availability: Práce není přístupná
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 2557


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hořínek_2006_bp.pdfBlocked 355.4Kb PDF View/Open
hořínek_2006_vp.pdf 363.5Kb PDF View/Open
hořínek_2006_op.pdf 373.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account