Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kloudová, Jitka
dc.contributor.author Krajča, Jakub
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:24Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:24Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36422
dc.description.abstract Tato bakalářská práce má název Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s. r. o. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření jak zvýšit úroveň a efektivnost vnitropodnikové komunikace společnosti WebStep s. r. o. Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě zajímala otázka, jak firma WebStep s. r. o. využívá komunikačních možností, které ve společnosti jsou, neboť vnitrofiremní komunikaci považuji za jednu z hlavních činností pro zdárný chod společnosti. Zajímal jsem se o to, zda jsou využívány všechny formy komunikace efektivně, vhodně a ekonomicky. V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení.
dc.format 57 s., 8 s. příloh.
dc.format.extent 364402
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject vnitrofiremní cs
dc.subject informace cs
dc.subject communication en
dc.subject analysis en
dc.subject internal en
dc.subject information en
dc.title Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s.r.o.
dc.title.alternative The analyse of internal communication in WebStep s.r.o. company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2005-06-14
dc.description.abstract-translated The name of this dissertation is The Analysis of internal communication of WebStep Ltd. The main aim of this dissertation is to create certain complex of information about present situation of the firm WebStep Ltd. Further tendency was suggested how to improve the internal communication in the WebStep Ltd. The main reason of choosing this topic was the question how the firm WebStep Ltd. is able to utilize the company communication abilities, because internal communication is one of the main activities for prosperous running of each company. I was interested to know whether all the forms of communication are used efectively, suitably and economically. I made a questionnaire survey in this dissertation and on its basis I analysed and deduced conclusions and recommendations.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1716
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account