Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie

Show full item record

No preview available
Title: Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie
Author: Gladišová, Pavla
Advisor: Krchová, Hana
Abstract: Tato bakalářská práce má název Analýza trhu a marketingové strategie inovace výrobkové technologie. Teoretická část je zaměřena na rozbor literárních pramenů o inovacích výrobkové technologie. V analytické části je provedeno zhodnocení současného stavu firmy v odvětví na základě vypracování moderních analýz, jako je PEST, Portrova, SWOT analýza a KFÚ a následná analýza inovovaného výrobku firmy. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat současný stav firmy ROLF - Rudolf Jurajda na trhu a zhodnotit úspěšnost inovovaného výrobku zaváděného na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36435
Date: 2005-03-14
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 1736


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account