Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ

Show full item record

No preview available
Title: Projekt systému marketingového plánování na základě marketingového auditu ve firmě ALIUD PHARMA CZ
Author: Konečná, Hana
Advisor: Münster, Jaromír
Abstract: Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového plánování, který vychází z business plánu firmy, zahrnuje v sobě detailní plánování marketingu po jedntolivých produktech firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36539
Date: 2005-03-07
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 1853


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account