Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r.o

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r.o

Show simple item record

dc.contributor.advisor Komínková, Miroslava
dc.contributor.author Matulaj, David
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:41Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36560
dc.description.abstract Téma této diplomové práce je projekt marketingové komunikace firmy Avex Trade, spol. s r.o. V teoretické části je podrobně rozebrána marketingová komunikace, marketing na mezipodnikových trzích a mezinárodní marketingová komunikace. Obsahem praktické části jsou představení Avex Trade a výrobního programu, analýza marketingové komunikace v letech 2000 až 2004, SWOT analýza firmy i marketingové komunikace, interview a hodnocení organizace z pohledu zákazníků. Náplní projektové části jsou návrh marketingové komunikace, příprava realizace, finanční náklady na projekt a možná rizika a problémy při aplikaci projektu do praxe.
dc.format 75
dc.format.extent 8231749
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject mezinárodní cs
dc.subject SWOT cs
dc.subject analýza cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject business en
dc.subject B2B en
dc.subject SWOT en
dc.subject analysis en
dc.subject project en
dc.subject international en
dc.title Projekt marketingové komunikace firmy AVEX TRADE, spol. s r.o
dc.title.alternative Marketing communication project of company AVEX TRADE, spol. s r.o
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The theme of this Master thesis is Marketing communication project of Avex Trade, spol. s. r. o. In the theoretical part you can find what is marketing communication in detail, business to business marketing and international marketing communication. Abstract of the practical part contains information about Avex Trade, its production programme, analysis of marketing communication since 2000 till 2004, SWOT analysis of company and marketing communication, interview and evaluation of organization from customer point of view. Project part contains proposal of marketing communication, preparation of realisation and possible risks and problems, which can occur by project application into practice.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1875
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account