Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti

Show full item record

No preview available
Title: Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti
Author: Plaček, Jindřich
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Cílem práce je zavedení nové úrovně CRM tzn. komunikace se zákazníky ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. Firma se zabývá výrobou materiálů pro povrchovou úpravu průmyslových podlah a ocelových konstrukcí, včetně jejich aplikace na stavbách. V teoretické části jsou rozebrány soudobé teoretické prameny z oblasti komunikace se zákazníky. V analytické části je provedeno nové rozdělení zákazníků podle zvolených kritérií a jejich roztřídění do skupin. Projekt obsahuje návrh postupu komunikace s každou ze tří nově ustavených skupin.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36571
Date: 2005-03-07
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 1886


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account