Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Poláchová, Martina
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:42Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36572
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce "Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s., člena holdingu ČSOB" je charakterizovat tvorbu marketingové strategie ve službách, jejíž specifikace vyplývá z nehmotné povahy každé poskytované služby. Pomocí nástrojů marketigového mixu provést analýzu stávající strategie ČSOB Pojišťovny a navrhnout vhodné změny či doporučení, keré by jí mohly pomoci při naplnění stanovené vize.
dc.format 91 s., 20s. příloh
dc.format.extent 539677
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject Analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject pojištění cs
dc.subject pojišťovna cs
dc.subject strategie cs
dc.subject Analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject insurance en
dc.subject insurance company en
dc.subject strategy en
dc.title Marketingová strategie ČSOB Pojišťovny, a.s, člena holdingu ČSOB
dc.title.alternative Marketing strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ščuglík, Jaroslav
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The objective of the thesis called "Marketing Strategy of ČSOB Insurance Company PLC, the Member of ČSOB Holding" is to describe marketing strategy formation in sevices whose specification results from an intangible character of each provided service. Then to carry out an analysis of ČSOB Insurance current company strategy by means of marketing mix tools and to put forward appropriate changes or recommendations which could help the company to fulfil its set visions.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1887
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account