Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a.s.
Author: Kučera, Jiří
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tématem mé práce je provedení marketingového průzkumu vlivu importu vín po vstupu ČR do Evropské unie na chování zákazníka ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s. V teoretické části zpracovávám problematiku marketingového průzkumu, která souvisí s prací, dále specifikuji marketing vinařství. Teoretickou část doplním o aktuální údaje týkající se obchodu s vínem. V praktické části přiblížím společnost Znovín Znojmo, a. s., její historii a současnost. Provedu marketingový průzkum mezi spotřebiteli vína týkající se jejich preferencí, průzkum vyhodnotím a vyslovím doporučení pro společnost Znovín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36581
Date: 2005-03-14
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.05.2015
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 1896


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account