Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
Author: Nechvapilová, Petra
Advisor:
Abstract: Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36663
Date: 2005-02-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: B 2039


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account