Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu

Show full item record

No preview available
Title: Výběrové statistické postupy v marketingovém výzkumu
Author: Rytíř, Vladimír
URI: http://hdl.handle.net/10563/367
Date: 2007-10-31
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: application/pdf
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Moje disertační práce se zabývá výběrovými statistickými postupy v marketingovém výzkumu. V běžném tržním prostředí je marketingový výzkum jedním z pilířů konkurenční výhody firmy. Marketingový výzkum nám pomáhá identifikovat procesy na trhu a míru uspokojení našich zákazníků. Metody matematické statistiky nám umožňují např. určit rozsah výběrového souboru, abychom mohli provádět přesné a spolehlivé šetření jako důležitou (ale často zanedbávanou) součást marketingového výzkumu. Metody matematické statistiky jsou též velice důležité při zpracování a vyhodnocování výsledků běžného výzkumu. Moje práce též vyjadřuje poznatek, že ne všichni studenti si plně uvědomují význam slova statistika. Převážná většina z nich se soustředí pouze na popisnou statistiku a o statistice matematické neví vůbec nic. Pokud jsem četl učební osnovy základních a středních škol, zjistil jsem, že o výběrovém šetření není nic řečeno. Přesto jsem přesvědčen, že výběrová šetření jsou podstatným tématem statistiky a měla by jim být věnována větší pozornost. Nedílnou součástí práce jsou též aplikace statistických metod v Baťově systému řízení a standardy NCTM pro výuku statistiky v USA pro všechny věkové kategorie.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
rytíř_2006_dp.pdf 6.347Mb PDF View/Open
rytíř_2006_vp.pdf 42.55Kb PDF View/Open
rytíř_2006_op.pdf 41.44Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account