Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. z pohledu využívání sociálních sítí
Author: Chrástek, Martin
Advisor: Končitíková, Gabriela
Abstract: Cílem předložené bakalářské práce je zjistit, jakou úlohu hrají sociální sítě z hlediska marke-tingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. Teoretická část představuje využívané sociální sítě v České republice i ve světě vhodné pro marketingové účely firmy poskytující webhostingové služby. Dále vysvětluje, jak by firmy měly postupovat při získávání zákaz-níků placenou i neplacenou formou, jak s nimi komunikovat a jak o fanoušky pečovat. Prak-tická část se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy WEDOS Internet, a.s. se zaměřením na využívání sociálních sítí. Dále analyzuje marketingovou komunikaci firmy mimo sociální sítě. Jedná se o marketingovou komunikaci firmy na internetu a také mimo něj. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které vypovídá o současném stavu a preferencích uživatelů sociálních sítí. Dílčím cílem praktické části je, na základě zjištěných informací, navrhnout firmě WEDOS Internet, a.s. opatření pro zvýšení úrovně marketingo-vé komunikace na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36776
Date: 2015-06-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chrástek_2015_dp.pdf 1.833Mb PDF View/Open None
chrástek_2015_op.pdf 236.1Kb PDF View/Open None
chrástek_2015_vp.docx 29.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account