Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové strategie cestovního ruchu v oblasti Jeseníků
Author: Kisková, Zuzana
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové strategice cestovního ruchu v oblasti Jeseníků. Cílem práce je zjistit povědomí a názor účastníků cestovního ruchu na oblast Jeseníků a doporučit možný rozvoj cestovního ruchu v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána proble-matika cestovního ruchu, marketingu cestovního ruchu a sním spojená marketingová stra-tegie. Praktická část se zabývá oblastí Jeseníků a vyhodnocování marketingového výzkumu. Závěrem jsou navrhnuta doporučení odrážející se i z výsledku dotazníkového šetření, která by vedla ke zvýšení cestovního ruchu v oblasti Jeseníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36798
Date: 2015-06-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: E


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kisková_2015_dp.pdf 2.756Mb PDF View/Open None
kisková_2015_op.docx 28.38Kb Unknown View/Open None
kisková_2015_vp.docx 22.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account