Prevence kyberšikany na 2.stupni základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Prevence kyberšikany na 2.stupni základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Tellerová, Helena
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:29:59Z
dc.date.available 2016-11-20T23:29:59Z
dc.date.issued 2015-01-23
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36813
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku prevence kyberšikany na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol a podkapitol. První kapitola se zabývá rizikovým chováním a porovnáním šikany s kyberšikanou. Druhá kapitola je věnována kyberšikaně, s jejími projevy, příčinami a následky. Poslední kapitola se zabývá prevencí ve škole a preventivními programy. Empirická část je zaměřena na žáky druhého stupně základní školy a na jejich informovanost o kyberšikaně.
dc.format str. 52
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject šikana cs
dc.subject kyberšikana cs
dc.subject prevence kyberšikany cs
dc.subject risks behaviour en
dc.subject bullying en
dc.subject cyberbullying en
dc.subject cyberbullying prevention en
dc.title Prevence kyberšikany na 2.stupni základní školy
dc.title.alternative The preventions from cyberbullying on upper primary school
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šalenová, Eva
dc.date.accepted 2015-09-09
dc.description.abstract-translated Bachelor essay is aimed on issue of cyberbullying prevention in secondary school. Essay has theoretical part and empirical part. The theoretical part is divided into three chapters and subcategories. First chapter is dealing with dangerous behavior and comparing bullying versus cyber-bullying. Second chapter is dedicated to cyber-bullying, its discourse, causes and consequences. Last chapter is focused on prevention in schools and preventions programmes. Empirical part is aimed on pupils of secondary school and their knowledge of cyber-bullying.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41198
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2015-08-21
local.subject prevence šikany cs
local.subject druhý stupeň základní školy cs
local.subject bullying prevention en
local.subject secondary school en


Files in this item

Files Size Format View Description
tellerová_2015_dp.pdf 2.261Mb PDF View/Open None
tellerová_2015_op.docx 21.43Kb Unknown View/Open None
tellerová_2015_vp.docx 21.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account