Typography in Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

Typography in Advertising

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kolesár, Zdeno
dc.contributor.author Donev, Aleksandar
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:30:26Z
dc.date.available 2016-11-20T23:30:26Z
dc.date.issued 2012-09-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36843
dc.description.abstract Tato práce zkoumá užívání písma a typografie v oblasti reklamy a jejich roli při vytváření reklamního sdělení. Můj přístup při zpracování tohoto tématu je zejména teoretický a opírá se o statistiky, ankety, případové studie a analýzu mnoha zdrojů tematické literatury. Součástí práce je taktéž analýza faktorů, díky kterýmž se typografie stává vhodnou právě pro reklamní účely.
dc.format 278
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Typografie cs
dc.subject Reklama cs
dc.subject Vizuální Komunikace cs
dc.subject Design cs
dc.subject Písma cs
dc.subject Fonty cs
dc.subject Typography en
dc.subject Advertising en
dc.subject Visual Communication en
dc.subject Design en
dc.subject Typefaces en
dc.subject Fonts en
dc.title Typography in Advertising
dc.title.alternative Typography in Advertising en
dc.type disertační práce cs
dc.date.accepted 2015-12-07
dc.description.abstract-translated This thesis is set to investigate the use of type and typography in advertising, the role of typography in rendering the advertising message and the effects it has on the same. The approach undertaken in this thesis is mainly theoretical, including statistics, a survey, a case study and an analysis of literature from various sources in the field of the research. I have analysed the factors that make typography suitable and effective for advertising purposes.
dc.description.department Kabinet teoretických studií cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Visual Arts cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 41384
dc.date.submitted 2015-10-07


Files in this item

Files Size Format View Description
donev_2015_dp.pdf 14.19Mb PDF View/Open None
donev_2015_vp.docx 13.17Kb Unknown View/Open None
donev_2015_op.zip 41.73Kb application/zip View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account