Profesní kompetence učitele střední školy k rozvoji nadání žáků a studentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní kompetence učitele střední školy k rozvoji nadání žáků a studentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Machů, Eva
dc.contributor.author Klinkovská, Jana
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:16Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:16Z
dc.date.issued 2015-12-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36877
dc.description.abstract Teoretická část práce bude analyzovat místo a význam profesní kompetence učitele k rozvoji nadání žáků a studentů ve vztahu k ostatním klíčovým učitelským kompetencím. Empirická část práce bude prezentovat cíle, design a výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu, který bude data získávat pomocí dotazníku, který bude distribuován vzorku učitelů středních škol. Budou formulovány hypotézy, které umožní posoudit, jaké vztahy jsou mezi profesní kompetencí k rozvoji nadání žáků a dalšími proměnnými (např. pohlaví, věk respondentů, typ střední školy, ostatní klíčové profesní kompetence apod.). Získaná výzkumná data budou zpracována a vyhodnocena pomocí standardních statistických metod.
dc.format 64
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kompetence cs
dc.subject nadání cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject učitel cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject hypotéza cs
dc.subject competence en
dc.subject talent en
dc.subject high school en
dc.subject teacher en
dc.subject research en
dc.subject hypothesis en
dc.title Profesní kompetence učitele střední školy k rozvoji nadání žáků a studentů
dc.title.alternative Professional competence of high school teachers to develop talent of students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mrázková, Eva
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated The theoretical part will analyze the place and importance of professional competence teachers to develop talents of students in relation to other key teaching competencies. The research will be presented the objectives, design and results quantitatively oriented research that will acquire data using a questionnaire that will be distributed to a sample of high school teachers.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41231
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject profese učitele cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject pedagogika nadaných cs
local.subject teacher career en
local.subject pedagogical skills en
local.subject gifted education en


Files in this item

Files Size Format View Description
klinkovská_2016_dp.pdf 3.426Mb PDF View/Open None
klinkovská_2016_op.docx 19.37Kb Unknown View/Open None
klinkovská_2016_vp.docx 20.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account