Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru

Show full item record

No preview available
Title: Priority mateřské školy z hlediska utváření pedagogického sboru
Author: Kroupová, Tereza
Advisor: Kočvarová, Ilona
Abstract: Tato bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část se zabývá objasněním pedagogické evaluace, autoevaluace, současnými požadavky na kvalitu preprimár-ního vzdělávání a autoevaluačním nástrojem Dobrá škola metoda pro stanovení priorit školy. Praktická část práce se opírá právě o aplikaci zmiňovaného nástroje, kdy pedagogičtí pracovníci z vybraných škol třídili kartičky s výroky neboli Q-typy spadající do jednotlivých oblastí školy, dle jejich subjektivní důležitosti, aby tak vyjádřili co pro ně je a není prioritní. Získaná data byla následně zpracována pomocí metody Q-metodologie a interpretována v návazné diskusi. Cílem výzkumu je přinést ucelený náhled na vnímání priorit školy obecně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36905
Date: 2015-11-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy
Grade for thesis and defense: D 41288


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kroupová_2016_dp.pdf 1.061Mb PDF View/Open None
kroupová_2016_op.docx 16.80Kb Unknown View/Open None
kroupová_2016_vp.docx 18.76Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account