Komparace kurikul mateřských škol České republiky a Norska

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komparace kurikul mateřských škol České republiky a Norska

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiegerová, Adriana
dc.contributor.author Polozová, Erika
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:22Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:22Z
dc.date.issued 2016-01-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36943
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématem komparace rámcovým kurikul preprimárního vzdělávání v České republice a Norsku. V teoretické části jsou prezentovány základní pojmy, jako je kurikulum, mateřská škola v České republice a podoby mateřské školy v Norsku. V prak-tické části jsou analyzovány kurikulární dokumenty srovnávaných zemí. Obsahová analýza rámcových programů, kterou práce nabízí, může posloužit, jako inspirace, k aktuálním řešením vybraných témat preprimárního vzdělávání v České republice.
dc.format 79 s. (86 955)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurikulární dokumenty cs
dc.subject rámcové programy cs
dc.subject mateřská škola v České republice cs
dc.subject mateřská škola v Norsku cs
dc.subject curricular documents en
dc.subject general programs en
dc.subject kindergarten/nursery in the Czech republic en
dc.subject kindergarten/nursery in Norway en
dc.title Komparace kurikul mateřských škol České republiky a Norska
dc.title.alternative Comparison of the school training program Czech Republic and Norway in kindergartens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated My work is focused on comparisons between the Czech republic and Norway and their general curricula of pre-primary education. In the theoretical part there are presented prin-cipal ideas as curriculum, kindergartens/nursery in the Czech republic and similar instituti-ons in Norway. In the practical part I analyse curricular documents of the compared coun-tries. Content analysis of general programs which are provided in my bachelor work, can serve as a kind of inspiration in solving chosen pre-primary education topics in the Czech republic.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41332
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
polozová_2016_dp.pdf 2.220Mb PDF View/Open None
polozová_2016_op.docx 16.78Kb Unknown View/Open None
polozová_2016_vp.docx 16.81Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account