Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí

Show full item record

No preview available
Title: Vliv gramotného prostředí na počáteční čtení dětí
Author: Pröschlová, Hana
Advisor: Petrová, Zuzana
Abstract: Bakalářská práce teoreticko-empirického charakteru se věnuje významu gramotného prostředí v objevování psané řeči dětmi předškolního věku. První část práce se zabývá terminologickým vymezením pojmů souvisejících s gramotností, objasňuje současné přístupy v rozvíjení počáteční gramotnosti a poukazuje na úlohu kulturně podnětného prostředí. Empirická část na základě kvalitativního výzkumu analyzuje podoby počátečního čtení a situace, které se objevily v aktivitách dětí vlivem obohacení vzdělávacího prostředí třídy mateřské školy. Výsledky tohoto výzkumu mohou pomoci objasnit, jakou roli v rozvoji počátečního čtení má podnětné prostředí a jaké předčtenářské strategie děti při počátečním čtení používají.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36945
Date: 2015-11-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pröschlová_2016_dp.pdf 1.256Mb PDF View/Open None
pröschlová_2016_op.docx 18.86Kb Unknown View/Open None
pröschlová_2016_vp.doc 62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account