Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ

Show full item record

No preview available
Title: Využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ
Author: Valentová, Zdeňka
Advisor: Ficová, Lucia
Abstract: Bakalářská práce se zabývá zjišťováním možností využití vzdělávacích programů v podmínkách předškolního vzdělávání v oblasti rozvoje matematických představ. Je rozdělena do dvou částí část teoretická a praktická. První kapitola teoretické části se zabývá matematickými oblastmi, se kterými se děti předškolního věku seznamují a které budou v aplikační části pomocí vzdělávacích programů rozvíjeny. Druhá kapitola seznamuje čtenáře s oblastí matematických představ zakomponovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Třetí kapitola propojuje poznatky dvou předchozích kapitol do komplexního a kompaktního celku v oblasti matematických představ dětí předškolního věku. Praktická část se věnuje možnostem rozvoje matematických představ u dětí předškolního věku pomocí dvou vzdělávacích programů (aplikací) Kids play and learn a TS Matematika - logické hry. V této části najdeme cíl programu, jeho průběh, strukturu a organizaci. Výsledky realizace jsou prezentovány v závěru aplikační části, kde najdeme i doporučení pro praxi v práci s digitálními technologiemi v mateřské škole.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36950
Date: 2015-11-24
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy
Grade for thesis and defense: B 41340


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
valentová_2016_dp.pdf 2.864Mb PDF View/Open None
valentová_2016_op.docx 20.51Kb Unknown View/Open None
valentová_2016_vp.docx 20.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account