Připravenost sociálního pedagoga na problematiku finanční gramotnosti v profesní praxi

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Připravenost sociálního pedagoga na problematiku finanční gramotnosti v profesní praxi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Mlčková, Eva
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:30Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:30Z
dc.date.issued 2015-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37016
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na problematiku finanční gramotnosti. V teoretické části se zabývá základní problematikou daného tématu, jakož je samotný pojem finanční gramotnost, profese sociálního pedagoga a finanční vzdělávání. Diplomová práce všechny pojmy propojuje a dává do souvislosti se sociální a pedagogickou sférou. Cílem práce je zjistit, jaká je úroveň připravenosti k problematice finanční gramotnosti v profesní praxi u studentů sociální pedagogiky. Obecně diplomová práce chce upozornit především na nutnost připravit budoucí sociální pedagogy na spojitost problematiky finanční gramotnosti s odbornou prací sociálního pedagoga v profesní praxi.
dc.format 111 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject finanční vzdělávání cs
dc.subject metody finančního vzdělávání cs
dc.subject standardy finanční gramotnosti cs
dc.subject životní situace cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject financial education en
dc.subject methods of financial education en
dc.subject financial literacy standards en
dc.subject life situation en
dc.subject social pedagogue en
dc.title Připravenost sociálního pedagoga na problematiku finanční gramotnosti v profesní praxi
dc.title.alternative Readiness of Social Pedagogues for the Issue of Financial Literacy in their Professional Practice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the issue of financial literacy. The theoretical part talks about the issue in general and defines basic terms; what is financial literacy, what is the role of a social pedagogue in the area and what is financial education. The thesis puts all the terms into correlation and finds links to the sphere of social education. The aim of this thesis is to find out to what extent students of social pedagogy are in prepared to educate in financial literacy within their practical experience. In general, the thesis aims to underline the need to prepare future social pedagogues to face the issue of financial literacy in their practical experience of social pedagogue.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 41431
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
mlčková_2016_dp.pdf 3.904Mb PDF View/Open None
mlčková_2016_op.docx 17.35Kb Unknown View/Open None
mlčková_2016_vp.docx 23.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account