Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hladík, Jakub
dc.contributor.author Sobková, Nikola
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:30Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:30Z
dc.date.issued 2015-11-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37020
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou multikulturního učení u žáků středních škol a klade si za cíl zmapovat, které z činitelů hrají významnou úlohu v procesu multikulturního učení žáků středních škol. Teoretická část definuje základní pojmosloví - multikulturní kompetence, modely multikulturních kompetencí a multikulturní učení a vymezuje faktory, které mohou ovlivňovat proces multikulturního učení. Praktická část zkoumá, jaký význam v procesu multikulturního učení mají jednotliví činitelé z hlediska subjektivního zhodnocení respondenty. Výzkum je pojat kvantitativně a využívá dotazníkové šetření, v němž respondenti na škále identifikují míru významu jednotlivých činitelů.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject multikulturní kompetence cs
dc.subject modely multikulturních kompetencí cs
dc.subject multikulturní učení cs
dc.subject sociální faktory cs
dc.subject intrapersonální faktory cs
dc.subject multicultural competence en
dc.subject models of multicultural competence en
dc.subject multicultural learning en
dc.subject social factors en
dc.subject intrapersonal factors en
dc.title Sociální a intrapersonální faktory ovlivňující multikulturní učení žáků středních škol
dc.title.alternative Social and Intrapersonal Factors Influencing Multicultural Learning in Secondary School Students
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hrbáčková, Karla
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the multicultural learning in high school students, and its target is to identify which factors play an important role in the process of multicultural learning of high school students. The theoretical part describes basic terminology - multicultural competence, models of multicultural competence and multicultural learning, and defines the factors, which may influence the process of multicultural learning. The practical part studies the influence of particular factors of multicultural learning according to respondents. The survey is conceived as quantitative and employs questionnaire statistics, where students identify the degree of importance in particular factors.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Pedagogy en
dc.identifier.stag 41435
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-14
local.subject multikulturní výchova cs
local.subject střední školy cs
local.subject multicultural education en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
sobková_2016_dp.pdf 2.008Mb PDF View/Open None
sobková_2016_op.docx 23.47Kb Unknown View/Open None
sobková_2016_vp.doc 51.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account