Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání

Show full item record

No preview available
Title: Self-efficacy u dětí v domácím vzdělávání
Author: Vranová, Agnesa
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se zabývá Self-efficacy neboli vnímanou osobní účinností u dětí v domácím vzdělávání. Teoretická část vymezuje tento pojem a zabývá se jeho zákonitostmi. Po-jednává o vnímané osobní účinnosti jako součásti sociálně-kognitivní teorie Alberta Bandury, který ji vymezuje jako úsudek člověka o svých schopnostech iniciovat činnost, vykonávat ji a jejím prostřednictvím dosahovat vymezený cíl. Dále pojednává o druhém tématu diplomové práce, jímž je domácí vzdělávání, jako jedna z forem plnění povinné školní docházky. Zabývá se jak historií vzniku, tak současnou podobou této formy vzdělá-vání. Empirická část je již zaměřena na samotný výzkum, jehož hlavním cílem je zjistit míru vnímané osobní účinnosti u dětí v domácím vzdělávání za pomoci dílčích cílů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37025
Date: 2015-11-20
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vranová_2016_dp.pdf 2.425Mb PDF View/Open None
vranová_2016_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
vranová_2016_vp.docx 24.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account