1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce

Show full item record

No preview available
Title: 1. Teoretická část: Vliv product placementu v prostředí Youtube 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., produkce
Author: Môťovská, Mária
Advisor: Buzková, Kateřina
Abstract: Táto práca sa zaoberá product placementom v oblasti Youtube na území Českej a Slovenskej republiky. Najskôr je definovaná a priblížená samotná doména Youtube, bližšie popísaná história a to ako samotný Youtube funguje. Následne sú definované základné termíny ako youtuber, product placement, sponzor, audiovizuálny štýl Youtube a ich pôsobenie medzi sebou. Práca je predovšetkým zameraná na súčasnú situáciu Youtube, na jeho divákov a na to ako sa dá prakticky využiť pri marketingových stratégiach.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37090
Date: 2015-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Produkce
Grade for thesis and defense: B


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
môťovská_2016_dp.pdf 2.426Mb PDF View/Open None
môťovská_2016_op.doc 143Kb Unknown View/Open None
môťovská_2016_vp.doc 113.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account