Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových komunikací programu pro studenty v České Spořitelně, a.s.
Author: Skopalová, Jitka
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Práce byla napsána na téma analýza marketingové komunikace programu pro studenty v České spořitelně. Nejprve byla zkompletována literární rešerše z oblasti marketingu se zaměřením na marketingové komunikace. Následně byla provedena analýza marketingo-vých komunikací Programu Student + v České spořitelně. Na závěr bylo provedeno dotaz-níkové šetření, na základě něhož byla sepsána závěrečná doporučení na zlepšení využití marketingových komunikací pro studentský program banky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3723
Date: 2007-05-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 6398


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skopalová_2007_bp.pdf 2.805Mb PDF View/Open
skopalová_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
skopalová_2007_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account