Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Malík, Dan
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:36:26Z
dc.date.available 2016-11-20T23:36:26Z
dc.date.issued 2016-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37283
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá způsoby komunikace značek na sociálních sítích. Značka zde vystupuje jako prostředník mezi produktem nebo firmou a zákazníkem. Pro průzkum byly vybrány známé značky výrobců energetických nápojů dostupných na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První část je zaměřena na teoretická východiska komunikace značky na sociálních sítích a definuje základní pojmy spjaté s tématem práce. Ve druhé, praktické části je analyzován současný stav komunikace vybraných značek energetických nápojů na sociálních sítích a je provedeno konkurenční srovnání. Závěr práce je věnován doporučení dalšího vývoje strategie vybrané značky na sociálních sítích.
dc.format 72 s. (81 420 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject značka cs
dc.subject communication en
dc.subject social networking en
dc.subject Facebook en
dc.subject brand en
dc.title Komunikace značky vybraných energetických nápojů na sociálních sítích
dc.title.alternative Communication of selected brands of energy drinks on social networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated This thesis deals with ways how brands communicate on social networks. Brand here acts as a mediator between the product or the company and the customer. For the examination were selected brands of well- known producers of energy drinks which are available on the Czech market. The work is divided into two thematic units. The first part focuses on the theoretical bases of brand communication in social networks and defines the basic concepts related to the topic of work. The second part is practical and analyzes a current communication status of selected brands of energy drinks on social networks and conducted a competitive comparison. The conclusion is devoted to recommendations for further development of the strategy selected brand on social networks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44761
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-08-22


Files in this item

Files Size Format View Description
malík_2016_dp.pdf 2.547Mb PDF View/Open None
malík_2016_op.docx 40.51Kb Unknown View/Open None
malík_2016_vp.pdf 258.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account