Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skácel, Václav
dc.contributor.author Kostelníček, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:49Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:49Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37343
dc.description.abstract V dnešní rychlé a internetové době vzniká čím dál víc nových a dravých značek, které chtějí být konkurence schopné. Díky tomu se firmy snaží působit na lidi různými marketingovými strategiemi jako například úderné vizualizace, social marketing a různé sezónní kampaně.
dc.format 47 s. (45 242 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizualní styl cs
dc.subject branding cs
dc.subject sezónní kampaň cs
dc.subject podpora značky cs
dc.subject fotomontáž cs
dc.subject retušovaní cs
dc.subject Yorkshire Tea cs
dc.subject Čaj cs
dc.subject visual styl en
dc.subject branding en
dc.subject seasonal campaign en
dc.subject support brand en
dc.subject photomontage en
dc.subject retouching en
dc.subject Yorkshire Tea en
dc.subject Tea en
dc.title Vizuální styl a propagace produktu/ značky v online prostředí
dc.title.alternative Corporate Identity and Product Promotion / Brand in the Online Enviroment
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šula, Tomáš
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated In todays fast internet age there is increasing number of predatory and new brands, that wants to be competitive. As a result, companies are trying to influence people with various marketing strategies such as striking visualizations, social marketing and a variety of seasonal campaigns.
dc.description.department Ateliér Digitální design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Digitální design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Digital Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 41861
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2016-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
kostelníček_2016_dp.pdf 15.44Mb PDF View/Open None
kostelníček_2016_op.doc 85Kb Unknown View/Open None
kostelníček_2016_vp.doc 85.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account