Stáří z pohledu studentů sociální pedagogiky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Stáří z pohledu studentů sociální pedagogiky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Hostýnková, Sofia
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:52Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:52Z
dc.date.issued 2015-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37362
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá stářím z pohledu studentů sociální pedagogiky. Je rozdělena na dvě části, část teoretickou a empirickou. Teoretická část je členěna do tří kapitol. První kapitola se zabývá základními aspekty období stárnutí a stáří, popisuje změny biologické, psychologické a sociální. Druhá kapitola se zabývá způsoby komunikace se starými lidmi a trávením volného času seniorů. Třetí kapitola se věnuje vnímání stáří ve společnosti a pro-blematice ageismu. V empirické části je vyhodnoceno anonymní dotazníkové šetření, které zjišťovalo názory studentů sociální pedagogiky na stáří a seniory.
dc.format 78
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject stárnutí cs
dc.subject stáří cs
dc.subject senior cs
dc.subject ageismus cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject aging en
dc.subject old age en
dc.subject senior en
dc.subject ageism en
dc.subject communication en
dc.subject social pedagogy en
dc.title Stáří z pohledu studentů sociální pedagogiky
dc.title.alternative The Old Age from the Perspective of Social Pedagogy Students
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2016-05-31
dc.description.abstract-translated This thesis deals with ageing from the perspective of students of social pedagogy. It is di-vided into two parts: theoretical and empirical. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter deals with the basic aspects of the period of aging and describes the biological, psychological and social changes. The second chapter deals with communi-cation and the possibilities of seniors free time. The third chapter deals with perceptions of age in society and problems of ageism. In the empirical part is evaluated anonymous que-stionnaire, which opinions have students of social pedagogy on aging and seniors.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41887
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
hostýnková_2016_dp.pdf 3.118Mb PDF View/Open None
hostýnková_2016_op.docx 48.11Kb Unknown View/Open None
hostýnková_2016_vp.docx 17.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account