A Discourse Analysis of Memes in Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Discourse Analysis of Memes in Advertising

Show full item record

No preview available
Title: A Discourse Analysis of Memes in Advertising
Author: Adámek, David
Advisor: Chmelařová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou reklamního diskurzu videa, jehož autorem je společnost World Wildlife Fund. Cílem této analýzy je vyhledat a interpretovat memy, které se v dané reklamě vyskytují. Teoretická část definuje pojem Meme a popisuje jeho vlastnosti a využití. Dále tato část vymezuje pojem diskurz a jeho analýzu, na kterou navazuje kapitola věnovaná diskurzní analýze specializované pro výzkum komerčních sfér. Praktická část je aplikací teoretické části na zvolenou reklamní kampaň, kde jsou pomocí analýzy vyhledány a popsány Memetické jevy. Kapitola je ukončena závěrem, který provádí shrnutí o obsahu memů v jednotlivých podkapitolách analýzy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37430
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: E 41974


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
adámek_2016_dp.pdf 1.052Mb PDF View/Open None
adámek_2016_op.doc 48Kb Unknown View/Open None
adámek_2016_vp.doc 50.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account