The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising

Show full item record

No preview available
Title: The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Author: Nováková, Simona
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato práce je zaměřená na značku Dove a její Kampaň za skutečnou krásu. Cílem práce je zjištění efektivity této značky v rámci brandingu a také v rámci stereotypů spojovaných s ideálem krásy v médiích, dále pak zkoumání vztahu značky Dove s protichůdnou značkou Axe a porovnání Dove kampaně s klamavou reklamou. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu a zaměřuje se na reklamu, především klamavou, na etiku reklamy a stereotypy v médiích. Část praktická využívá pro analýzu výsledků výzkumu poznatků z části teoretické. Jedná se například o kritéria pro určení klamavosti reklamy a terminologii spojenou s brandingem. Závěr této práce tvoří interpretace výsledků výzkumu a doporučení do budoucna.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37436
Date: 2015-11-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav moderních jazyků a literatur
Discipline: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Grade for thesis and defense: A 41983


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nováková_2016_dp.pdf 1.389Mb PDF View/Open None
nováková_2016_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
nováková_2016_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account