Informovanost žáků 2. stupně základních škol o problematice šikany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost žáků 2. stupně základních škol o problematice šikany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hanková, Magdalena
dc.contributor.author Libosvárová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:17Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:17Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37594
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na informovanost žáků 2. stupně základních škol o šikaně. V teoretické části nabízí charakteristiku žáků staršího školního věku z hlediska biologického, kognitivního, emocionálního a sociálního vývoje. Pozornost je však věnována také různým aspektům šikany v prostředí základních škol, a to s důrazem na její projevy, formy, důsledky a možnosti prevence. V praktické části se zaměřuje na zmapování informovanosti žáků 2. stupně základních škol o problematice šikany. Pro tyto účely byl využit kvantita-tivní výzkum formou dotazníkového šetření.
dc.format 71
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Starší školní věk cs
dc.subject primární vzdělávání cs
dc.subject šikana cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject Older school age en
dc.subject primary education en
dc.subject bullying en
dc.subject quantitative analysis en
dc.title Informovanost žáků 2. stupně základních škol o problematice šikany
dc.title.alternative Awareness of the Issue of Bullying in Upper Primary School Pupils
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis focuses on pupils at a second level of primary schools and their awareness of bullying. The theoretical part of the thesis offers characteristics of older pupils from various points of view; from biological, cognitive, emotional and social evolution. The attention is also devoted to various aspects of bullying in of primary schools' environment and the special emphasis is placed on the manifestation of bullying, its forms, its consequences and its prevention. The practical part deals with mapping of the awareness of pupils at a second level of primary schools of the problems connected with bullying. A quantitative analysis in a form of questionnaire research was implemented for this purpose.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42213
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject informovanost cs
local.subject šikana cs
local.subject děti staršího školního věku cs
local.subject awareness en
local.subject bullying en
local.subject teen-agers en


Files in this item

Files Size Format View Description
libosvárová_2016_dp.pdf 1.731Mb PDF View/Open None
libosvárová_2016_op.docx 20.10Kb Unknown View/Open None
libosvárová_2016_vp.doc 59.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account