Etická výchova jako součást programu zotavovací akce pro děti a mládež

DSpace Repository

Language: English čeština 

Etická výchova jako součást programu zotavovací akce pro děti a mládež

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Vaňková, Babeta
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:24Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:24Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37653
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá etickou výchovou, popisuje její cíle, slož-ky a prostředí, ve kterém může probíhat. Předkládá také možnosti využití etické výchovy ve volném čase dětí a mládeže. Dále se zabývá výchovou mimo vyučování a také zážitkově pojatou výchovou, která přináší ve výchovně vzdělávací oblasti nové možnosti ovlivňování osobnosti mladého člověka, zejména pak v oblasti sebehodnocení. V praktické části jsou předloženy možnosti realizace etické výchovy zapojené do prostředí mimoškolní výchovy a s využitím metod zážitkově pojaté výchovy. V empirické části je ověřováno, jak tyto aktivi-ty vnímají a hodnotí sami jejich účastníci a jaký vliv mohou mít metody etické výchovy na jejich oblast sebehodnocení
dc.format 117
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject etická výchova cs
dc.subject mimoškolní výchova cs
dc.subject zážitková pedagogika cs
dc.subject sebehodnocení cs
dc.subject ethical education en
dc.subject extracurricular education en
dc.subject experiential learning en
dc.subject self-esteem en
dc.title Etická výchova jako součást programu zotavovací akce pro děti a mládež
dc.title.alternative Ethics Education as a Part of Recreational Activities for Children and Minors
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this thesis deals with ethics, describes its goals, constituents and the environment in which it can take place. It also gives the possibility of using ethics educa-tion during leisure time. It also deals with education beyond the classroom and experiential education that brings in the educational field new possibilities of influencing the personali-ty of young people, especially in the area of self-esteem. In the practical part the possibility of implementing ethics involved in extracurricular environmental education and using the methods of experiential education are conceived. In the empirical part there is a verification how these activities are perceived and evaluated by the participants themselves and their impact can have methods of ethical education in their area of self-esteem.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42290
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňková_2016_dp.pdf 32.42Mb PDF View/Open None
vaňková_2016_op.docx 20.01Kb Unknown View/Open None
vaňková_2016_vp.doc 53.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account