The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI

Show full item record

No preview available
Title: The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
Author: Baghaturia, Salome
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: V mé diplomové práci jsem se zaměřila na strategii marketingové komunikace ve firmě IDS BORJOMI GEORGIA Ltd. Teoretická část mé práce vymezuje marketingovou komunikaci a jak důležité je pro společnost realizovat efektivní marketingové komunikační strategie. Těžištěm mé práce je gruzínský trh s minerální vodou, jmenovitě pak nejúspěšnější zástupce na trhu značka BORJOMI. Praktická část práce pak blíže popisuje a analyzuje IDS BORJOMI Ltd a zaměřuje se zejména na její komunikační strategii. Po vyhodnocení trhu a postavení vybrané firmy byl navržen Projekt marketingové komunikační strategie, včetně času, nákladů a analýzy rizik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37770
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: B 42507


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
baghaturia_2016_dp.pdf 2.259Mb PDF View/Open None
baghaturia_2016_op.docx 25.00Kb Unknown View/Open None
baghaturia_2016_vp.docx 23.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account