MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno

DSpace Repository

Language: English čeština 

MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno

Show full item record

No preview available
Title: MARKETING STARTEGY of AEGEE Brno
Author: Konyk, Oksana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii pro neziskovou organizaci. Mar-ketingové strategie neziskových organizací jsou určeny ke zvýšení povědomí o existenci organizace, stejně jako k přilákání dobrovolníků a zvýšení množství darů. Hlavní důraz marketingové strategie pro neziskové organizace je kladen na značku a komunikaci. Diplomová práce obsahuje teoretickou a analytickou část. Marketingová koncepce a typy neziskových organizací jsou charakterizovány v teoretické části. Druhá část diplomové prá-ce aplikuje teorii na konkrétní organizaci. Byl proveden marketingový výzkum, analýza vnějších a vnitřních faktorů a analýza marketingového mixu. Poslední část je věnována real-izaci marketingové strategie do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37777
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: C 42523


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
konyk_2016_dp.pdf 1.991Mb PDF View/Open None
konyk_2016_op.pdf 323.4Kb PDF View/Open None
konyk_2016_vp.docx 30.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account