Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji
Author: Helešicová, Kristýna
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Diplomová práce "Projekt zlepšení image prodejny značky Terranova ve Zlínském kraji" je v první části zaměřena na objasnění několika pojmů týkající se firemní identity, firemní image, značky a její image, emoce a image prodejny. V další části je představena společnost - její identita a image. Následně je ukázána image samotné značky Terranova. Práce analyzuje současnou image prodejny, nalézá chyby a nedostatky. V závěru práce je navrženo doporučení pro zlepšení image prodejny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37838
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: A 42605


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
helešicová_2016_dp.pdf 2.657Mb PDF View/Open None
helešicová_2016_op.docx 29.58Kb Unknown View/Open None
helešicová_2016_vp.docx 25.48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account