Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Author: Martinů, Blanka
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Diplomová práce se zabývá projektem na budování značky Ovozela a jejím rozšiřováním na český trh. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, kterými jsou teoretická část, praktická část a projektová část. Teoretická část je zaměřena na literární poznatky ohledně značky, budování značky, trhu, marketingové strategie a komunikačního mixu. Praktická část obsa-huje představení stávajícího slovenského družstva Ovozela a zde je provedená strategická analýza této značky. V projektové části se věnuji především českému trhu, a to představení tohoto trhu, mise, vize a cíle družstva a důležitou částí jsou marketingové komunikační ak-tivity na budování značky Ovozela. V poslední části projektu je provedena časová, nákla-dová a riziková analýza projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37847
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: B 42617


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
martinů_2016_dp.pdf 2.961Mb PDF View/Open None
martinů_2016_op.pdf 256.1Kb PDF View/Open None
martinů_2016_vp.docx 23.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account