Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Chovancová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:48Z
dc.date.issued 2016-04-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37902
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuty doporučení vedoucí k zlepšení stavu. Následně je vypracován návrh projektu eventových aktivit a jsou zhodnoceny jeho přínosy a rizika.
dc.format 99 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingové řízení cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Porter analýza cs
dc.subject Analýza konkurenceschopnosti cs
dc.subject Marketing Management en
dc.subject Event Marketing en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject Porter Analysis en
dc.subject Analysis of competitivness en
dc.title Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Marketing Management Aimed at Competitiveness in the SmarTech Solutions, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tejkl, Radek
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated This master thesis focus on marketing management aimed at competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. The theoretical part of my master thesis is to write up literature search focusing on the marketing management and competitivness. The practical part of my thesis focus on detection actual state of competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. Based on the results of the analysis are suggested recommendations to improve the state. Subsequently is developed the project of events activities and evaluates the benefits and risk.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42689
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
chovancová_2016_dp.pdf 2.920Mb PDF View/Open None
chovancová_2016_op.pdf 619.1Kb PDF View/Open None
chovancová_2016_vp.docx 24.12Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account