Analýza přístupu dané firmy ke společenské odpovědnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza přístupu dané firmy ke společenské odpovědnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Hradilová, Simona
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:09Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:09Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38213
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou společenské odpovědnosti v dané firmě. Teoretická část je zaměřena na definování konceptu společenské odpovědnosti a rozebrání jejích jednotlivých pilířů. Dále jsou zde popsány pojmy jako etika a stakeholders. V praktické části je nejdříve představena analyzovaná společnost, její zaměstnanci a dosažená ocenění. Další kapitola praktické části rozebírá společensky odpovědné aktivity firmy, v rámci jednotlivých pilířů ekonomickém, sociálním a environmentálním. Následuje PESTLE analýza vnějšího okolí, ve kterém se podnik nachází, a SWOT analýza vztahující se ke společenské odpovědnosti firmy. Závěr práce bude věnovaný vyhodnocení zjištěných poznatků a návrhu kroků k dalšímu rozvoji v oblasti společenské odpovědnosti.
dc.format 69 s. (76 413 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Společenská odpovědnost firem cs
dc.subject pilíře CSR cs
dc.subject stakeholdeři cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Corporate social responsibility en
dc.subject The pillars of CSR en
dc.subject Stakeholders en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza přístupu dané firmy ke společenské odpovědnosti
dc.title.alternative An Analysis of Corporate Social Responsibility of a Given Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Slinták, Karel
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is concerned with issues of social responsibility in stated company. Theoretical part is aimed at definition of concept social responsibility and analyses its par-ticular pillars. Further there are delineated terms as ethic and stakeholders. In practical part there is firstly introduced analyzed company, its employees and achieved appreciations. Next chapter of the practical part analyses social responsible activities of the company, in scope of particular pillars economic, social and environmental. PESTLE analysis of external environment is followed, in which the company is placed and SWOT analysis related to social responsibility of the company. Conclusion of the paper will be dedicated to evaluation of detected knowledge and to proposals of steps given to additional development in field of social responsibility.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43174
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
hradilová_2016_dp.pdf 1.736Mb PDF View/Open None
hradilová_2016_op.pdf 661.2Kb PDF View/Open None
hradilová_2016_vp.docx 26.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account