Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace jako nástroj konkurenceschopnosti firmy TRIDO, s.r.o.
Author: Tesařová, Klára
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato práce je vypracována pro společnost TRIDO, s.r.o. Součástí práce je analýza současného stavu využívání marketingové komunikace firmou. Na základě výsledků analýzy je vypracován projekt marketingové komunikace, jehož hlavním cílem je udržet firmu v podvědomí stávajících zákazníků a získání zákazníků nových. V závěru práce je provedena nákladová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/386
Date: 2006-05-09
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
tesařová_2006_dp.pdfBlocked 1.397Mb PDF
tesařová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
tesařová_2006_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account